Keszthelyen jártak a T épület lakói

2019. július 9-én dákai telephelyünk T-épületének 15 lakója útra kelt három napos táborozásra. Első állomásunk Tapolca volt, ahol egy finom ebéd elfogyasztása után a tapolcai Tavas barlang körül egy jó nagyot sétáltunk. Következő állomásunk Keszthely volt, ahol miután szállásunkat elfoglaltuk a kora esti órákban a mólón sétáltunk, ahol vacsoránkat, egy finom lángost is elfogyasztottunk.

Másnap reggel első utunk Kis Szent Teréz Karmelita Bazilikába vezetett, majd a keszthelyi kastélyt látogattuk meg. Ebéd után fokoztuk az izgalmakat a városban kisvasutaztunk, majd visszatérve a szállásra egyik lakónk születésnapját közösen megünnepeltük. A késői órákban a Magyar Vándorcirkusz előadását tekintettük meg. Harmadik nap, a kora reggeli órákban elhagytuk szállásunkat, majd a keszthelyi kikötőből kihajóztunk, és irányt vettünk Balatongyörökre. Itt vásároltunk, sétáltunk a Balaton körül, majd utolsó állomásunkra, Balatonedericsre mentünk, ahol az Afrika Múzeumba is jártunk.

Fáradtan, de élményekkel gazdagon tértünk vissza!

A kiránduláson készült további fotó a képgalériában megtekinthető.