Balatonlelle Tábor 2019.07.01-07.05-ig

Miután elköszöntünk az előttünk nyaraló csoporttársaink napbarnított, boldog élményekkel teli önfeledt társulatától, örömmel vettük mi is bírtokba szállásunkat és felosztottuk a szobákat egymás között.

Táborozásunk első napján elindultunk felfedezni a környéket, betértünk egy közeli étterembe, ahol kiválasztottuk a fogunkra való finom falatokat, mellé jéghideg ízletes limonádéval vagy sörrel oltottuk szomjunkat. Nagyon jól esett a nyári forróságban.

Ezt követően elsétáltunk a központba, ahol a bazársorok rengetegében egyik ámulatból a másikba estünk. Mindenki talált magának valamilyen vásárfiát, órákon át nézelődtünk és vásárolgattunk. Természetesen nem feledkeztünk meg az otthon maradottakról sem, képeslapot vettünk nekik, amit megirtunk és postára adtunk sok szeretettel.

Jóleső fáradsággal tértünk nyugovóra szobánk hűvösében, miután elfogyasztottuk vacsoránkat.

Másnap jött a szuper strandolás!

A reggeli kávé és bőséges reggelink elkészítése majd elfogyasztása után energiával telten mentünk csobbanni.

Felszerelkeztünk a fürdőzéshez szükséges kellékekkel, nem feledkeztünk meg a napfényvédelemről sem és belemerültünk a hűsítő habokba. Szikrázó napsütés közben örömmel lubickoltunk a Balaton vizében. Kipróbáltuk a strand wellness részlegét is, ahol a kényelmes ülőfürdő mellett a csúszda örömeit is igénybe vettük.  A nagy forróságban megpihentünk a fák árnyékában, majd a bőséges ebéd elfogyasztva újra megmártóztunk a Balatonban, vagy aki azt választotta, a strand vizében.

Szerda este, miután jól kifürdőztük magunkat, ellátogattunk az éppen Balatonlellén állomásozó Richter cirkusz soron következő előadására. Felemelő élmény volt látni a különböző, itthon ritkán látott parádézó állatokat, az artistamutatványokat és a látványosabbnál látványosabb produkciókat.

Következő reggeli szintén elkészítettük a reggelinket, a terítésből mindenki kivette a részét, a munkamegosztás remekül működött: volt, aki a tányérokat, aki a szalvétákat, és aki az evőeszközöket rakta az asztalra. Tábor ideje alatt is figyeltünk arra, hogy a zöldég, gyümölcs se maradjon ki az étkezések közül. Reggelire mindig lehetett választani akár paradicsomot, paprikát, póréhagymát. Más alkalmakkor ettünk dinnyét    is. Elmaradhatatlan nyári vacsorát főztünk magunknak egyik alkalommal, a lecsót. Adtunk kellően az élvezeteknek, nem sajnáltuk magunktól a sült szalonnát és kolbászt, megettük a finom zsíros kenyeret is sült tarjával, egyik reggelre pedig tojásrántottát készítettünk.

Ügyes horgászaink még halat is fogtak, amit szakszerűen fel is dolgoztak és elkészítették. Az esti főzőcskézés mellé még ügyes DJ-nk zenét is szolgáltatott.

A Balaton partján a kihagyhatatlan lángos, palacsinta is terítékre került a fagyi mellett.

Utolsó előtti napunkon még besétáltunk a városközpontba és mindenki kedvére válogathatott a jobbnál jobb portékák közül, vásárlás közben betértünk egy közeli étterembe, majd miután degeszre ettük magunkat, folytattuk a vásárlást és mindenki elégedetten tért este nyugovóra.

A pénteki napon fájó szívvel vettük tudomásul, hogy nyaralásunk végére értünk. Reggelink után bepakoltuk bőröndjeinket majd elbúcsúztunk vendéglátóinktól.

Nagyon jól éreztük magunkat, megbeszéltük, ha lehetőségünk engedi, jövőre is visszatérünk!