Beszámoló keszthelyi kirándulásról

A IV. gondozási egység lakóival és gondozónőivel egy napsütéses novemberi napon felkerekedtünk és kirándulni mentünk Keszthely városába, mert mi ősszel is szeretjük a Balatont.

Első állomásunk a tó partjára vezetett, ahol megcsodáltuk a még vízen ringatózó vitorlásokat, a békésen úszkáló hattyúkat és kacsákat.  Elsétáltunk a mólóra és elterveztük a következő nyári hajókirándulásunkat is. :)

Ezután a keszthelyi Természet Házába látogattunk, ahol kedves idegenvezetőnk megmutatta nekünk a Keszthelyi-hegység domborzati viszonyait és élővilágát ábrákkal, fotókon illusztrálva. Érdeklődve figyelte mindenki az előadást és a témához kapcsolódó kérdéseinkre választ kaptunk idegen vezetőnktől. A bemutatót követően az interaktív táblákon és játékokon kipróbálhattuk ügyességünket és memóriánkat.

A nagy feladványok megoldása közben jól megéheztünk és ebédelni mentünk. Jóbarát Vendéglőbe tértünk be, nagyon finom és bőséges tálak fogadtak minket. Ezúton is köszöntjük barátságos, kedves kiszolgálásukat.

Ebéd utáni desszertünket a keszthelyi Marcipán Múzeum cukrászdájában fogyasztottuk el. Előtte azonban még megnéztük a marcipánból készült tortacsodákat is.

Keszthelyi kirándulásunk végén még barangoltunk egy kicsit, ami során megtekintettük a Festetics kastély parkját, Keszthely város sétáló utcáján pedig elgyalogoltunk a Fő térig.

A nap végére kellemesen elfáradtunk, rengeteg új és szép élménnyel térhettünk haza.