Hitéleti kirándulás Tihany

Nagy örömünkre szolgált, hogy a pandémia miatt elhalasztott kirándulásunkra sor kerülhetett 2021. 07.29-én Hitéleti csoportunkkal látogatást tettünk Tihanyban, amelyre elkísért bennünket Ede Atya, Klári és Rózsika néni is. A Látogatóközpontban megtekintettünk egy rövid kisfilmet a tihanyi Apátság alapításáról. Az Apátságba betérve idegenvezetőnk, Bakos Péter előadásában meghallgattuk és segítségével részleteiben is megnéztük belülről a gyönyörű templomot. Majd az alagsorban található kiállításon végig kalauzolt bennünket, további érdekes információkkal kiegészítve a látottakat.

Az Apátság bebarangolása után elindulunk a tihanyi Visszhang Dombra. Az útat  egy macskakövekkel kirakott sétányon tettük meg, közben nem győztünk betelni a gyönyörű látképpel, lenyűgöző látványával.

A dombon az ötven fős csoportunk teli torokból kiabálta, hogy „ HAHÓ DARVASTÓ” , de sajnos nem jött vissza a hangunk. Emiatt nem búslakodva folytattuk utunkat az Oázis Étterem felé, ahol finom ebéddel és hűsítővel, levendulás limonádéval vártak minket.

Belső tó partán is látogatást tettünk, a várost másik szemszögből is megnézve, majd Tihany főutcájára visszatérve, megálltunk az egyik fagyizónál , ahol levendulából készült fagyit vagy jégkását kóstolták meg legtöbben. A bazársoron sétálva jellegzetes levendula illat kísérte utunkat. Majd a  helyi Dottóra felszálltunk és Tihany további részeit  is megismerhettük a Balaton partján vonatozva.

Kellemesen elfáradva, de rengeteg fantasztikus élménnyel és ismerettel gazdagodva tértünk haza!