Lenti 2018. szeptember 28 – október 1. Hosszú hétvégi pihenés

Lenti

2018. szeptember 28 – október 1.

Hosszú hétvégi pihenés

Az idén is lehetőségük nyílt lakóinknak, hogy részt vegyenek egy hosszú hétvégi pihenésen Lentiben. Lakóink körében nagyon népszerű ez a pihenési forma.

Bérelt autóbusszal indult el 26 lakó és 4 kísérő Zalaegerszeg érintésével, ahol vásárolhattak a Tesco áruházban.

Lentiben, a szálláshelyre megérkezve az ott dolgozók szeretettel, régi ismerősként üdvözöltek és finom ebéddel vártak bennünket.

Miután mindenki elfoglalta a szobáját és kipakolt a táskájából elindultunk a gyógyfürdőbe. Többen a gyógy-, néhányan az úszó- és élménymedencékben fürdőztek.

Két fürdőzés között mindenki megkóstolta a mini fánkot.

Másnap délelőtt besétáltunk a városba, a helyi piacon és az üzletekben nézelődtünk, ajándékokat vásároltunk, az integrációs célokat szem előtt tartva többen egyénileg, néhányan kis csoportokban kísérő nélkül, vagy igény szerint kísérőkkel.

Az ebéd elfogyasztása után a várva várt Őriszentpéteri Tökfesztiválra bérelt busszal utaztunk. A vásári forgatagban mindenkinek lehetősége volt a helyi és környékbeli termelők által készített termékeket (szörpök, lekvárok, stb.) megkóstolni, vásárolni.

A nap zárásaként a Hooligans együttes kétórás koncertjét hallgattuk és velük együtt énekeltük a dalokat.

A vasárnap a gyógyfürdőben fürdőzéssel, fánkozással és vásárlással telt el.

Az utolsó este vacsora és a meglepetés torta elfogyasztása után élőzenére táncoltunk, mulattunk.

Hétfő délelőttöt fürdőzéssel töltöttük, majd ebéd után sok élménnyel gazdagodva indultunk vissza Darvastóra.