Lenti 2019. szeptember 26 – 29.

Lenti
2019. szeptember 26 – 29.

Hosszú hétvégi pihenés

Az idén is lehetőségük nyílt lakóinknak, hogy részt vegyenek egy hosszú hétvégi pihenésen Lentiben. Lakóink már nagyon várták ezeket a napokat.
A programon 16 lakó vett részt 3 kísérővel. Lentiben, a szálláshelyre megérkezve az ott dolgozók szeretettel, régi ismerősként üdvözöltek és finom ebéddel vártak bennünket.

Miután mindenki elfoglalta a szobáját és kipakolt a táskájából elindultunk a gyógyfürdőbe. Többen a gyógy-, néhányan az úszó- és élménymedencékben fürdőztek.

Közben mindenkinek lehetősége volt a már nagyon várva várt, jól ismert mini fánkot elfogyasztani.

Este vacsora után élő zenére mulatott, táncolt a csoport minden tagja.

Másnap az egész napot a fürdőben töltöttük, sokat fürödtünk, pihentünk és szintén mini fánkoztunk.

A következő nap délelőtt besétáltunk a városba, a helyi piacon és az üzletekben nézelődtünk, ajándékokat vásároltunk, az integrációs célokat szem előtt tartva. A jó időt kihasználva közben fagylaltoztunk.

Az ebéd elfogyasztása után a várva várt Őriszentpéteri Tökfesztiválra bérelt busszal utaztunk. A vásári forgatagban mindenkinek lehetősége volt a helyi és környékbeli termelők által készített termékeket megkóstolni, vásárolni.

A nap zárásaként a Lord együttes koncertjét hallgattuk.

Este mindenki kellemesen elfáradva, sok új élménnyel gazdagodva tért nyugovóra.

Az utolsó nap délelőttöt a termálfürdőben töltöttük, többen részt vettek a vízi tornán, majd az energiaparkban feltöltődtünk.

Ebéd után elbúcsúztunk vendéglátóinktól és elindultunk haza. Már útközben azt kérdezték a lakók, hogy mikor jövünk legközelebb, nagyon jól érezték magukat.

Darvastó, 2019. október 3.