Lenti nyaralás

Fotózkodás

2023. augusztus 7 – 10. között 17 fő ellátott 3 fő kísérővel Lentiben, a Denis Hotel és Apartmanban, valamint a város Gyógy- és termálfürdőjében nyaralt.
Az első nap délelőtt az utazással és a szobák elfoglalásával, kipakolással telt. Ebéd után igyekeztünk a fürdőbe, hogy minél többet tudjunk fürdeni és több medencét is kipróbálni. Közben már mindenki nagyon várta, hogy újra ehessen a már ismert és közkedvelt mini fánkot különböző, általuk választott mártogatós szósszal.

A következő nap reggeli után besétáltunk a városközpontba, ahol a legtöbben már helyismerettel rendelkeztek az üzleteket illetően, így célirányosan tudtak vásárolni. Délután a kimerítő vásárlás és hosszú séta fáradalmait a fürdőben, a medencékben ejtőzve pihentük ki. A bátrabbak a csúszdákat is kipróbálták.
A harmadik nap az egész napot a termálfürdőben töltöttük. A fürdés mellett többen pihentek a fedett fürdőben kialakított pihenőrészen, a napozóágyakon. Délután a szokásos fánkozás sem maradhatott el. A finom vacsora elfogyasztása után csomagolással és pihenéssel telt az este.
Az utolsó nap reggeli után besétáltunk a városba, ahol a helyi piacon és az üzletekben mindenkinek lehetősége volt a maradék költőpénzét elkölteni, ajándékokat vásárolni. Ebéd után a közeli viszontlátás reményében búcsúztunk el vendéglátóinktól. A hazafelé tartó úton felelevenítettük az eltelt pár nap eseményeit, kipihenten, sok új élménnyel gazdagodva érkeztünk vissza Darvastóra.