Zalaszentlászlói nyaralás

2018. jún 4-7 –ig a Lakóotthoni lakók Zalaszentlászlói nyaraláson vettek részt Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság üdülőjében.

Az üdülő elhelyezkedése a természet szépségét tárta elénk, a szobák pedig nagyon tetszettek mindenkinek. A park körbejárása, felfedezése, nagyon érdekes volt. A vacsora elfogyasztása után, fagyizásra, sétára indultunk a helyi településen. A közel 6 km-es séta után fáradtan tértünk nyugovóra.

A második napon Zalaszentgrótra utaztunk egész napos fürdőzésre. A fürdést sokan élvezték, beszélgettünk, gyönyörködtünk a Zalai dombok szépségében. Majd a helyi étteremben jó étvággyal fogyasztottuk el ebédünket. A délutáni szieszta a szálláson mindenkinek jól esett. Este pedig közös kártyázás, zenehallgatás színesítette programunkat.

A harmadik napon, délelőtt szentmisén vettünk részt a helyi kápolnában, majd szabadprogram következett. Ebéd után Keszthelyre utaztunk, ahol sétahajózás, fagyizás és közös vacsora egy helyi pizzériában volt a program.

Mindenki nagyon élvezte a nyaralást,a sok kirándulás,változatos programot,az üdülő kényelmét valamint az ellátás magas színvonalát. Reméljük még valamikor máskor is látogatást tehetünk Zalaszentlászlóra.