Budapesten nyaraltunk......

Lakóotthonban élő lakótársaimmal együtt Budapesten nyaraltunk. Budai szállásunkról csodálatos városkép tárult elénk, megcsodálhattuk fővárosunkat. Mozgalmas, élménydús hetet töltöttünk Budapesten. Programjaink sokszínűsége lehetőséget biztosított a pihenés mellett új ismeretek szerzésére is. Ellátogattunk a Sziklakórházba, amely hosszas, forróságban megtett lépcsőzés után megható élményt nyújtott számunkra a 18 méter mélyen fekvő múzeum. A Hősök tere, a Városliget, a Természettudományi Múzeum, Mezőgazdasági Múzeum megunhatatlan számunkra. A Terror Házában tett látogatásunk mély benyomást tett mindannyiunkra. A zsinagóga színessége, látványossága magával ragadt bennünket. Sajnáltuk, hogy néhány múzeumban tilos volt a fényképezés, így csak emlékeinkben rögzíthettük a képeket. Margitszigeti sétánkat színesítettük, így bringóval és gokarttal jártuk be a szigetet, megcsodálva virágkülönlegességeit, állatparkját, pihentünk a Duna partján. A városban tett utazásaink során élmény nyújtott a metrózás, amelyet a nyaralás utolsó napjaiban már könnyedén vettünk igénybe.

Budapest! Jövőre ismét meglátogatunk!