Lakóotthonosok kirándulása

Június 10-én a lakóotthonok lakói kirándulást szerveztek, amelynek úti célja Tapolca és Szombathely volt. A nyárádi lakóotthonosok Szombathely, -amíg a dákai házak lakói Tapolca nevezetességeire voltak kíváncsiak.  Mindkét kirándulás helyszínére tömegközlekedéssel jutottunk el.

Szombathelyen a Székesegyház ámulatba ejtett bennünket, majd   a Vasi Múzeumfalut látogattuk meg, ami sok érdekességet tartogatott számunkra. Délután megnéztük a város főterét, majd egy hangulatos kávéház teraszán fagyiztunk, kávéztunk, üdítőztünk.  Nagyon jó hangulatú, tartalmas napot töltöttünk a vasi városban.

Tapolcára érkezve nagy szeretettel fogadott bennünket régi segítőnk és idegenvezetőként kalauzolt körbe bennünket. Megtekinthettük az önkormányzat fenntartásában működő ellátórendszer egy részét, majd az ÉFOÉSZ által működtetett szolgáltatásokat tekinthettük meg. A tapolcai sétány lenyűgözött bennünket, a kristálytiszta vízbe úszkáló halakat hamar felfedeztük. Az iskolamúzeumban a régmúlt idők diákjai lehettünk egy kis időre. A sétányon  fagyiztunk, majd   a tóparti étteremben megkóstoltuk a pizzát. A nap folyamán sok élményt szereztünk.