Nyaralás Crikvenicában

Dákai intézményünk 14 lakójával 2014. július 22-én nagy izgalommal útra keltünk Horvátországba, Crikvenica üdülővárosába. A hosszú utat vidám énekléssel, beszélgetéssel gyorsítottuk, illetve számos pihenőt iktattunk be. Lakóink a pihenők alkalmával élvezték a szabad levegőn elköltött tízórait, ebédet,  valamint uzsonnát. Délután érkeztünk a tengerpartra, amelynek látványa elkápráztatta a résztvevőket, annak ellenére, hogy már harmadik alkalommal üdülünk a Horvát- tengerparton. Az első napon a borús idő ellenére is felfedeztük az üdülőcentrumot és környékét, majd egy elegáns kávézó teraszán kávét és hűsítőt fogyasztottunk, amely közben gyönyörködtünk a csodálatos panorámában. Másnap már kedvezőbben alakult az időjárás és lehetővé tette számunkra az egész napos strandolást. A tenger látványa minden résztvevőt a hűs habokba csábított, mindenki élvezte a tenger adta kikapcsolódást. Természetesen a parton sem maradhatott el az étkezés, ahol megkóstoltuk a tenger gyümölcseit is. Este - a vacsorát követően - Crikvenica belvárosát fedeztük fel, ahol fagyikehellyel hűsítettük magunkat. Sodródtunk az árral a szó szoros értelmében, hisz rengeteg nyaraló kapcsolódott ki az esti belváros nyüzsgésében. A harmadik nap szintén strandolással folytatódott, majd egy késő éjszakáig nyúló séta vette kezdetét. Az utolsó napon áthajóztunk a Krk - szigetre, majd - egy kicsit szomorkodva, hogy elmúlt a nyaralás- elindultunk hazafelé. Lakóink már hazafelé elmondták, hogy jövőre is elszeretnének látogatni a tengerpartra.