Lenti nyaralás

2021. szeptember 13 – 16. között 17 fő ellátott 3 fő kísérővel Lentiben, a Denis Hotel és Apartmanban, valamint a város Gyógy- és termálfürdőjében nyaralt.

Az első nap délelőtt az utazással és a szobák elfoglalásával, kipakolással telt. Ebéd után igyekeztünk a fürdőbe, hogy minél többet tudjunk fürdeni és több medencét is kipróbálni. Közben már mindenki nagyon várta, hogy újra ehessen a már ismert és közkedvelt mini fánkot különböző, általuk választott mártogatós szósszal.

A következő nap reggeli után besétáltunk a városközpontba, ahol a legtöbben már helyismerettel rendelkeztek az üzleteket illetően, így célirányosan tudtak vásárolni. Ismerősként üdvözölt bennünket a fagylaltárus is, aki a viszontlátás örömére megvendégelte azokat, akik szerettek volna fagylaltozni. Délután a kimerítő vásárlás és hosszú séta fáradalmait a fürdőben, a medencékben ejtőzve pihentük ki. A bátrabbak a csúszdát is kipróbálták. Vacsora után a csoport nagy része egy rövid sétát tett a közelben kialakított új pihenőparkban.

A harmadik nap ismét nyárias meleg volt, így az egész napot a termálfürdőben töltöttük. A fürdés mellett többen pihentek a napozóágyakon élvezve a nap melegét. Délután a szokásos fánkozás sem maradhatott el, majd a nap zárásaként sokan részt vettek csoportos vízi aerobik tornán. A finom vacsora elfogyasztása után csomagolással és pihenéssel telt az este.

Az utolsó nap reggeli után besétáltunk a városba, ahol a helyi piacon és az üzletekben mindenkinek lehetősége volt a maradék költőpénzét elkölteni, ajándékokat vásárolni. Ebéd után a közeli viszontlátás reményében búcsúztunk el vendéglátóinktól. A hazafelé tartó úton felelevenítettük az eltelt pár nap eseményeit, kipihenten, sok új élménnyel gazdagodva érkeztünk vissza Darvastóra.