Kirándulás Komáromban

A Gondozóház lakói nagy izgalommal várták az idei 1 hetes nyaralást, melyet Komáromba szerveztük a fenntartó által meghirdetett lehetőségek közül. A Brigetio Camping területén lévő 3 db felújított házban volt a szállásunk.
Az idő kegyes volt hozzánk, végig verőfényes napsütésben fürödhettünk, napoztunk, pihentünk. Lakóinknak előre leszerveztük a masszírozást melyet lelkesen vettek igénybe. Minden nap más étterembe választhatták ki, mit szeretnének enni ebédre. A reggelit a szabadban jó hangulatban, a vacsorát a szúnyogok inváziója miatt a házban fogyasztottuk el. Egyik délután az Erzsébet hídon átsétáltunk a Duna felett Komárnóba, ahol mindenki kedvére választhatott finomságot egy hangulatos cukrászdában. Ezen az estén a King Shoarma török étteremben vacsoráztunk. Nagyon jó hangulatban teltek napjaink, sokat nevettünk, a felnőttek részére készített óriás lengő hintákon minden este relaxáltunk a hatalmas fák alatt. Ami szem-szájnak ingerére hatott megkóstolhatták fiataljaink: óriás palacsinta, kenyérlángos, pizza, sült kolbász, pacal, üdítő, minifánk, alkoholmentes sör. Az imádott makarónit együtt készítettük el egyik este. Utolsó nap mindenkinek az volt a kívánsága, hogy jövőre együtt ugyanitt szeretnénk tölteni a vakációt.