Káptalanfüredi kikapcsolódás

A lakóotthonban élők kis csapata 2015. 08.17-18-án Káptalanfüreden pihent két napot. Sajnos az időjárás ismét nem kedvezett számunkra, mivel a nagy kánikula tovatűnt és hűvös reggelre ébredtünk 17-én. Eddig vártuk a lehűlést de ennél kissé melegebbre számítottunk. Menetrend szerinti busszal utaztunk, de ez nem okozott fennakadást az utazóközönség számára, s számunkra is nagy megkönnyebbülést hozott amikor mindannyian felfértünk a buszra.

Érkezésünk után birtokba vettük faházakban lévő szobáinkat, amiket árnyas park ölelt körül. A délelőtt folyamán strandra indultunk, ahol bátrabb lakóink és segítőik megmártóztak a Balaton vizében. A partról örömmel konstatáltuk, hogy biztosan kellemes a víz, mert a fürdőzők önfeledten lubickoltak. Sajnos az délutáni eső a táborba irányított bennünket, ahol nekiláttunk a vacsora elkészítésének, mivel a strandi büfében nem tudtuk kellőképp csillapítani éhségünket. A bográcsozás jó hangulatban telt, a főzésben résztvevőket dicsérettel illettük a bőséges vacsora után.Az eső közben tóvá alakította a tábor udvarát, így azon átkelve a sátor alatt az estét közös énekléssel töltöttük.

18-án ismét borús napra ébrendtünk, de ez nem lombozott le bennünket, a nagy sátor alatt elfogyasztottuk a bőséges reggelit és közös beszélgetéssel, vidám történetek mesélésével telt a délelőtt. Az utazásban elfáradt csapat késő délután érkezett haza.

Vidám, jó hangulatú táborozásban volt részünk.