A Lakóotthonosok kirándulása Balatonlellén

Már nagyon várták lakóink a Hétfő reggelt, mindenki lázasan készülődött csomagolt, izgatottak voltak az utazás, az időjárás, és a hely miatt, hogy minden jó legyen! Vonattal mentünk többszöri átszállással, sok csomaggal, egymás segítségét igénybe véve zökkenőmentesen értünk Lellére. Szerencsére a központhoz nagyon közel volt a szállásunk, egy nagyon kedves Gondnoknő fogadott bennünket,aki elmondta a Házirendet megmutatta a szobákat, közösségi helyiségeket, étkezőt. Az Üdülő saját stéggel rendelkezett ,nagy füves területtel ,terasszal.
Megpróbáltunk minden lehetőséget kihasználni a kikapcsolódásra! Sokat fürödtünk, beszélgettünk, a fiuk fociztak, a lányok tollasoztak , csocsóztunk, sétáltunk a mólónál, megnéztük a hajókat! Minden nap énekeltünk, táncoltunk a stégen, fagyiztunk, pizzát ettünk! Játékparkban ügyességi játékokat játszottunk, tornásztunk a szabadban, esténként kártyáztunk! Utolsó este táncos mulatsággal zártuk a napot! Az ételek egyszerű menza jellegűek voltak, de finomak, ízletesek, mindenki elfogyasztott mindent! Szívesen maradtak volna még lakóink, de sajnos hamar eltelt ez az öt nap, és haza kellett jönnünk! Minden adott volt a Nyaraláshoz ,és tartalmas pár napot töltöttünk együtt, ahol mindenki jól érezte magát!