Nyaralás Gánton

Nyaralás Gánton!

Intézményünk Lakóotthonban élő lakói öt felejthetetlen napot töltöttek el az Erzsébet Program keretein belül Gánton, a Fecskepalotában.

Május 22-én pár órás vonatozás és buszozás után érkeztünk Gántra, ahol kávéval, frissítővel vártak bennünket. A szobák elfoglalása után finom vacsora, majd zenés est következett.

23-án délelőtt a szakáccsal szabad tűzön, agyagedényben főztünk, és kipróbálhattuk a kemencében sütést is. Délután a helyi Bányamúzeumot és a geológiai parkot jártuk be.

24-én délelőtt külön busszal Tatabányára érkeztünk. Megcsodáltuk a Turul madarat, a Szelim barlang mindenkit elvarázsolt, végül a kilátó tetejéről elénk tárult a szép környék. Az ebédet a Sport étteremben fogyasztottuk el, utána a Gyémánt-fürdőben lazítottunk. Az este táncos bulival zárult, ahol Csányi Péter volt a „DJ”.

25-én reggeli után a kék-túra útvonalát követve egy hosszú túrára indultunk, végcélként a faszénégetők telepét kitűzve. Érdekes, különleges látvány volt ezt a nehéz munkát megfigyelni. Délután Csákvárra utaztunk, ahol másfél órás lovas kocsikázás keretén belül megtekintettük a kisváros nevezetességeit. Több ménest is megnéztünk, végül a kocsis portáján állatsimogató várt ránk. Este búcsú bulit tartottunk, sokat táncoltunk, énekeltünk.

26-án délelőtt élményekkel gazdagodva indultunk haza.