Soproni nyaralás

2017. augusztus 14-én reggel a dákai intézet „T” épületének 16 lakójával, közöttük két kerekesszékes ellátottal, valamint 4 kísérővel elindult három napos táborozásának első állomására, a soproni sörgyárba. Itt betekintést nyerhettünk a sörgyártás folyamatába.

A soproni belvárosban elfogyasztott finom ebéd után a Harrer csokiműhelybe vezetett az utunk, ahol rengeteg ízű csokit kóstolhattunk, valamint megismerhettük hogyan készülnek a különféle táblás csokoládék.

A remek napot vacsora, beszélgetés zárta a fertőrákosi szálláson.

Második nap délelőtt egy „dínóvonattal” érkeztünk a Fertő-tóhoz. Az út során a Fertő-Hansági Nemzeti Park csodálatos természeti adottságait ismerhettük meg. Az egy órás hajóút a Fertő-tavon remek kikapcsolódást nyújtott a kirándulóknak. A fenséges ebédet csendes pihenő követte Fertőrákoson, majd pizzavacsora, és tánc.

A harmadik nap délelőttje Sopron belvárosában, városnézéssel kezdődött, majd ebéd után indultunk a plázába, hogy tárgyi emlékek is maradjanak erről a feledhetetlen három napról.