Kirándulás az integráció jegyében

Az integrációra való felkészülés jegyében telephelyünk lakóegységének lakói egy jól szervezett, és sikeres keszthelyi kiránduláson vettek részt. A csoport közösen megtekintette a Festetics kastélyban lévő kiállításokat, melyen betekintést nyerhetett a letűnt főúri életforma környezetéről, bútorzatuk, használati tárgyaik milyenségéről. A kastély parkjában a látogatást követően elfogyasztottuk a telephelyről magunkkal hozott tízórait, majd a város sétálóutcáján végig néztük a kirakatokat, megtekintettük a szépen felújított polgári lakóházakat, és a főteret, és a fagyizónál hatalmas adag fagyival hűsítettük magunkat a nyári forróságban. A főtéren keresztül lesétáltunk a mólóra, és csoportunkkal egy sétahajózáson vettünk részt, ahol a kellemes, hűvös hajóból gyönyörködtünk a Keszthelyi- öböl, a hegységrendszer, valamint a tanúhegyek nyújtotta tájképben. A sétahajó visszaérkezését követően a keszthelyi strand üzletsorán elfogyasztottuk ebédünket, melyet ellátottjaink étlapról választottak. A program befejezéseként az autóbuszállomásra mentünk, ahonnan menetrend szerinti busszal visszaindultunk telephelyünkre. A kirándulás elérte célját, hiszen a részvevő ellátottak számára jó betekintést nyújtott az önállóan szervezett szabadidő tartalmas eltöltésébe.