Nyaralás Lentiben

Idén a lakóotthon szerű lakhatás szervezésében 10-en indultunk Nyaralni Lentibe. Nagyon vártuk a napot, hogy elinduljunk Lentibe, a Denis Hotelbe. Csodálatos környezet és szívélyes fogadtatás várt bennünket.
Az első napunkon erdészeti, vadászati kiállítást tekintettünk meg, majd ezután elindultunk Magyarország leghosszabb kisvasútján. Mindenki nagyon élvezte az erdei kirándulást a csodálatos erdő és a friss levegő bűvöletében. Vacsora után fagyizással egybekötött városnézés következett.
A következő nap a reggeli után meglátogattuk Lenti híres piacát, ahol mindenki kedvére vásárolhatott. Délután pedig a várva várt program a fürdőzés következett, ahol kedvünkre megmártózhattunk a kellemes vízben, és újra gyermekek lehettünk egy labdajáték közben. Estére mindenki kellemesen elfáradt.
Harmadik napon a reggeli elfogyasztása után busszal indultunk Szlovéniába ahol megtekintettük a csodálatos Orchidea parkot, majd a Dobronaki Energiaparkban tettünk nagy sétát, és ezután a finom ebéd következett, amit vendéglátónk a parkban tálalt nekünk.  Lendvai városnézésünket az albán fagyi elfogyasztásával koronáztuk meg. Mindenki kellemesen elfáradva tért vissza a szállásra. Vacsora után sokat beszélgettünk, felidéztük napi élményeinket. Köszönjük a lehetőséget, hogy ilyen tartalmas, élményekben gazdag nyaraláson vehettünk részt.