Nyaralás Lentiben

Lenti

2023. 07. 05 - 07. 07-ig

A lakók nagy örömére július elején ismét elindulhattunk Lentibe, hogy együtt töltsünk pár napot.

A szállásunk helyszínén már barátként vártak és köszöntöttek Bennünket, és mi is örültünk a találkozásnak. Első napon ebéd után már el is indultunk Szentgyörgyvölgybe, ahol meglátogattuk Csótár Rezső fazekasmestert, és az ügyesebbeknek lehetőségük volt a korongozási technikák elsajátítására. Az este fagyizással, sétával, városnézéssel telt.

Másnap reggeli után a Lenti piac látogatása volt a program, majd pedig ebéd után az erdei kisvasúttal utaztunk Csömödérbe. Ez az utazás is nagyon tetszett mindenkinek, tele volt élményekkel. Este Lendvára vezetett utunk, ahol egy felejthetetlen borvacsorán vettünk részt a Cuk pincészetben. A pazar kilátás a finom italok és a bőséges vacsora egyszerűen felejthetetlen mindenki számára.

A 3. napunkon a bőséges reggeli után indultunk a Lenti fürdőbe, ahol mindenki megtalálta számítását és jót úszhatott vagy fürödhetett a számára megfelelő medencében. Majd az ebéd elfogyasztása után összepakoltuk csomagjainkat és hazafele vettük az irányt.

Mindenki nagyon jól érezte magát az idei nyaraláson.